poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wprowadźmy tu nieco egzotyki

 Główne motywy: zieleń, owoce, tropiki, egzotyka i przede wszystkim ogromne ilości roślin! 
Wszelkiego rodzaju egzotyczne dekoracje, takie jak figurki, poduszki, naczynia, kwiaty czy chociażby lampa z nóżką w kształcie ananasa, która któregoś dnia przykuła moją uwagę w jednym ze sklepów z wyposażeniem wnętrz pomogą uzyskać upragniony efekt "tropikalnego wnętrza". Ja osobiście zakochałam się w motywie ANANASA obecnie wykorzystywanym dosłownie wszędzie, począwszy od ozdobnych figurek, poprzez przedmioty codziennego użytku, a kończąc na ubraniach i butach. Ponadto zdecydowanie na TAK, przy takiego rodzaju stylizacjach są bardzo charakterystyczne soczyste kolory, a także tapety z motywem przedstawiającym ptaki, duże liście, bądź kwiaty. Natomiast w przypadku mebli najczęściej wykorzystywane są ciemne w stylu kolonialnym lub bardziej nowoczesne w nieco jaśniejszej tonacji. A oto kilka inspiracji, które szczególnie wpadły mi w oko:























































































rower jako punkt obowiązkowy w każdym domu!
A u mnie +100 do koncepcji jak chciałabym urządzić swój pokój, ehh..

(zdjęcia znalezione w internecie) 

1 komentarz: