czwartek, 21 kwietnia 2016

Heja bandana!

 Musiałam, musiałam, musiałam! Po prostu nie mogłam przejść obok nich obojętnie kiedy zobaczyłam je któregoś dnia w jednym z warszawskich second-handów. Nie potrafiłam wybrać jednej lub nawet dwóch spośród nich, więc.. ehh.. wzięłam pięć. Tak wiem, brzmi to trochę jak uzależnienie, ale spokojnie, wszystko jest pod kontrolą! Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że były dosyć tanie oraz to, że tej wiosny apaszki, chusty i bandany wiązane pod szyją, bądź na wszelkie inne sposoby są na czasie. (kiepskie wytłumaczenie, wiem) Tak czy inaczej, witamy powrót trendu z lat 90. Pamiętam nawet jak moja mama je nosiła i aż do tej pory musiały cierpliwie czekać w szafie na swój wielki powrót! A w związku z tym, że w asortymencie niektórych second-handów właściwie dopiero od niedawna pojawiła się odzież typowo wiosenno-letnia to takich skarbów będzie coraz więcej! Poszukiwania czas zacząć! :)
A skoro jesteśmy przy temacie bandanek..

















bluzka MANGO spodnie STRADIVARIUS bandana SH
c.d. nastąpi..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz